به گزارش قدس آنلاین، محمود عیدی بیان کرد: در واقع این مهم با هدف ارتقاء کیفیت و رضایتمندی بستر خریداران و اجرای صحیح بلوک در دستور کار قرار گرفته است.
وی با اشاره به گستره عرضه و فروش هبلکس تولیدی شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی خاطرنشان کرد: این محصول در بازارهای داخلی و نیز کشورهای همسایه به فروش می رسد.
مدیر عامل شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی ادامه داد: به همین دلیل این مجموعه سعی کرده تا از طریق بهینه سازی ساختار فروش و ایجاد واحد خدمات پس از فروش، بازارهای فروش داخلی و خارجی خود را گسترش دهد.
وی افزود: حضور در نمایشگاه های داخلی و بین المللی به منظور معرفی محصول و نفوذ بیشتر در بازار مصالح ساختمانی نیز بخشی دیگر از برنامه های تعیین شده به شمار می رود.
عیدی درباره برنامه استراتژیک امسال شرکت بتن و ماشین قدس رضوی در حوزه تولید هبلکس خاطرنشان کرد: این برنامه ها بر افزایش ظرفیت تولید و بهبود هر چه بیشتر کیفیت محصول با هدف رقابت با سایر محصولات مشابه، متمرکز شده است.
وی ادامه داد: این شرکت با توجه به دارا بودن ۲ مجتمع تولید، از ظرفیت خوبی برای تولید انواع محصولات مورد نیاز ساختمانی و دانش بنیان برخوردار است.
عیدی در بخش دیگری از صحبت های خود به چالش های پیش روی این شرکت در حوزه تولید هبلکس اشاره کرد و گفت: از جمله مهم ترین چالش های پیش روی این مجموعه، می توان افزایش هزینه های حمل و نقل مواد اولیه و محصول را نام برد.
وی خاطرنشان کرد: نوسان قیمت مواد اولیه و ملزومات خط تولید، مشکل دیگری است که تمامی تولیدکنندگان هبلکس با آن روبرو هستند.
مدیر عامل شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی اضافه کرد: همچنین سنتی بودن بدنه ساخت و ساز کشور و مقاومت در مقابل محصولات نوین، تأثیر گذاری رکود سنگین اقتصادی بر روی کارخانه و نیز عدم روابط اقتصادی پایدار با کشورهای همسایه شرقی و شمالی از دیگر مشکلات قابل تأمل به شمار می رود.
منبع: آستان نیوز
انتهای پیام/
نظر شما